Saturday, March 27, 2010

CANTIK-NYA LANSKAP UNIVERSITI INI.


CANTIK-NYA LANSKAP TOKYO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY (TUT)
BERSAMA DENGAN 'MODEL' SAMBILAN YANG DIJEMPUT.

Sdra-Sdri sekelian,


Saya menerima banyak respons dalam facebook saya apabila foto berikut ditunjukkan kepada rakan-rakan saya. Saya sendiri memang suka melihat foto ini kerana amat tertarik dengan hasil lanskap yang ada di TUT. Pada pandangan saya, sesebuah universiti mesti mewujudkan satu lanskap yang istimewa selari dengan kewujudan universiti sebagai gedung ilmu.


Berikut adalah antara komen2 yang terdapat dalam facebook saya untuk tatapan sdra-sdri.


Bayangkan, rakan2 dan x-students saya tak pernah belajar di TUT apatah lagi melawat ke TUT, tapi dengan melihat gambar aje dah teruja.... ditambah pula ada model sambilan berdiri di depan lanskap TUT... memang memberi satu mesej yang positif. Untung betul kepada pelajar2 JAD yang menuntut di TUT.

Satu mesej yang boleh kita kongsi bersama ialah impression diri, rupadiri sebagai seorang professional samada engineer, consultant, ahli akademik dan ahli korporat adalah penting! Semoga dapat dihayati.

Salam

Prof. Abdul Shukor
Kota Kemuning.

No comments:

Post a Comment