Friday, December 11, 2009

MEMORI DAN FOTO DI HOTEL ISTANA, KHAMIS 10/12/2009

MAJLIS RAMAH-MESRA PELAJAR2 JAD DAN WARGA KERJA YPM DI HOTEL ISTANA - 10/12/2009.

Syukur alhamdulillah kita dapat bersama-sama memeriahkan majlis yang diaturkan sebegitu rupa oleh YPM khusus untuk anda semua Batch 3 hingga 5. Ini membuktikan keprihatinan warga kerja YPM terhadap kebajikan sdra-sdri semua. Terima kasih kepada YPM!

Saya ingin berkongsi foto-foto menarik di bawah ini dan beberapa pengajaran yang boleh kita semua jadikan panduan - yang akan saya tuliskan pada artikel akan datang.
Untuk kali ini, marilah kita sama-sama bergembira berkongsi foto-foto yang akan menjadi kenangan buat masa hadapan.

Cuma minta maaf dari saya sebab dalam kamera saya ini, banyak foto2 yang dimonopoli oleh pelajar2 perempuan! Bukan salah saya... Maaf kan saya ye pada geng2 lelaki.


Anyway, Happy Viewing!


FOTO-FOTO 'BERDUA' (strictly upon request....). Harap2 tidak disalah-tafsirkan.






Steady jugak sdri-sdri ni berposing dengan Dekan JAD......


FOTO-FOTO 'BERTIGA' (semakin interesting). Al-maklumlah bukan senang nak bergambar dengan Dekan Program JAD.....












Seronok melihat masing-masing ceria walaupun bebanan menjadi pelajar2 JAD amatlah hebat!


FOTO-FOTO 'BEREMPAT' dan KE ATAS. (Yang ini kira dah cukup korum!) OK2, Belajar sungguh-sungguh menjadi engineer yang professional...

Seronok dan ceria bergambar dengan Dekan JAD.....


Yang di atas ni kira geng 'Ladies in RED'...


Ini dah dikira sebagai posing yang mencabar minda.... kot-kot nye!


Bila dah cukup kuota ni saya tak boleh beri apa-apa komen. Tengok sahaja le.....

OK, Namun begitu sebarang komen dari sdra-sdri yang 'constructive' adalah dialu-alukan.

Sempat jugak ada sdri-sdri di atas kata pd saya, "Prof, ni kira gambar bakal-bakal menantu tau....". Saya kata, "Ye le tu... Nanti saya tengok prestasi ko orang (sampai graduate)"

Ada juga soalan cepumas dari sdri2 Batch 3 kpd saya bertanyakan samada anak bujang saya yg umur 20 tahun di UTP tu masih solo lagi! Setakat yang saya tahu..... masih solo lah.....

Harap2 hubungan baik serta ukhuwah yang terjalin di kalangan sdra-sdri pelajar2 JAD akan berkekalan di samping usaha yang gigih untuk berjaya pada masa 2,3 dan 4 tahun dari sekarang sebagai graduan kejuruteraan dari Jepun.

Salam,

Prof. Abdul Shukor,
Kota Kemuning

3 comments:

  1. salam prof,

    gambar dengan pelajar lelaki tak kan tak ada prof. :)

    ReplyDelete
  2. Fareast, Itulah exactly masalahnya.... kamera saya penuh dgn gambar anak-anak dara ni. Takpe saya akan check dengan Arref Razman sebab dia official camera-man pada event tu....

    Tapi jgn salahkan saya.....Kena salahkan cik kak-cik kak tu sebab diorang yang nak bergambar dengan saya...

    Salam.

    Prof. Shukor

    ReplyDelete
  3. xpe prof,Adobe Photoshop ade,bole cropping gmbar2 cik2 akak yg rmai sgt 2..haha

    ReplyDelete