Saturday, December 5, 2009

JANGAN FIKIR STUDENTS JAD AJE YANG LETIH!!!!

Salam untuk semua pelajar2 JAD,

Fenomena sebahagian besar pelajar2 JAD tidur semasa kuliah sedang dijalankan memang kes biasa. Maklumlah bebanan belajar, labs, assigments dan tests yang bersambung-sambung bagaikan tiada penghujungnya.

Well,, well, well...... binatang dan kanak-kanak pun letih juga semasa melakukan kerja masing-masing. Mari sama-sama kita lihat foto-foto berikut.



Rasa-rasa mcm pernah nampak bebudak macam ni, tapi dimane,,,,,,, JAD Unisel kot-kot nye...


Nak makan pun letihhhh... nak gi Jepun lagi lah letihhhh........










Kesimpulannya, kalau dah ngatuk dalam kelas tu, pandai-pandai nak cover line...... Jangan ponteng dan tidur di hostel pulak..... Satu hal pulak dapat surat cinta dari saya!

Salam,

Prof. Shukor.
Batu Feringgi, Pulau Pinang.
Ahad, 6 Disember 2009.

2 comments:

  1. salam prof,

    sy nak kongsi sdkit pngalaman mse d jad dulu. setiap hari khamis ada 1 subjek, lecture smpi 3 jam. so, kebnyakan student pasti akan tido mse ni (termsuk sy). kalau jadual subjek ini msih sama, rsenye eloklah diubah kerana student hnya fokus 1 jam 1/2 yg pertame shaja.

    ReplyDelete
  2. Ayie,

    TQ kerana sudi share pengalaman dulu-dulu. Pada saya, utk zaman ICT ni, bukan lecture 3 jam aje dah tidur, buat lab pun boleh tidur!!!! Maklumlah bebanan amat banyak. OK saya akan check yg selalu dijalankan pada hari khamis seperti yg kamu nyatakan.

    Salam,

    Prof. Shukor

    ReplyDelete