Friday, September 4, 2009

Tujuan Blog Dekan JAD.

Sdra2 dan Sdri2 sekelian,

Salam pertemuan dan Selamat Berjuang di Program JAD.


Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memberikan satu medan alternatif untuk anda berinteraksi secara terus 24 jam, 7 hari, setiap bulan dengan saya. Malah seandainya ibu-bapa atau penjamin anda ingin dan sudi berinteraksi dengan saya melalui blog ini, amatlah dialu-alukan. Cuma anda harus memaklumkan kepada mereka tentang alamat blog saya ini.


Pengajian di Program JAD sememangnya amat mencabar dan saya sebagai Dekan, bersama-sama pensyarah-pensyarah JAD serta pihak pengurusan YPM sedaya-upaya akan memainkan peranan untuk membantu sdra-sdri dari aspek-aspek sokongan moral, motivasi, berkongsi pengalaman serta ingat-mengingati antara satu-sama lain.


(Atas) Di Sydney, Australia dengan berlatarbelakangkan satu ikon tercantik iaitu Sydney Harbour Bridge.


(Atas) Semasa membentangkan hasil kajian dalam satu persidangan antarabangsa di OXFORD UNIVERSITY, England pada tahun 2003.

Justeru itu, saya amat mengalau-alukan sebarang komen, pertanyaan, atau ingin berkongsi pengalaman saya sebagai student di universiti (Melbourne dan Loughborough, England), sebagai engineer, lecturer, consultant, trainer, analyst dan sebagai ayah kepada keluarga saya, tidak menjadi satu halangan besar.

Semoga komunikasi dalam blog ini akan membantu sdra-sdri berjaya dengan cemerlangnya.


Sekian. TQ.


Salam


Prof. Shukor.

3 comments:

  1. it's nice content blog and I think qualified
    Sucess for you and greeting

    ReplyDelete
  2. sangat bermanfaat tentunya salam sukses slalu & GBU

    ReplyDelete
  3. First and foremost, WOW.
    This is a great way to communicate with the students, prof. Because believe it or not, most of us shall vent our anger/frustration/fear before/after exams, on blogs. So if you can get hold of these blogs, maybe you could know the reality of JAD students.
    And I'll keep reading this blog, too. Eventhough I've graduated from JAD. Because it's very...motivative.
    Thanks a million, Prof! :)

    -Leona-

    ReplyDelete